13 Απριλίου, 2018 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Το Online Marketing είναι η διαδικασία ανάπτυξης και προώθησης ενός οργανισμού με… online μέσα. Συνδέει τις δημιουργικές και τεχνικές πτυχές του διαδικτύου, συμπεριλαμβανομένου του σχεδίου, της διαφήμισης και των πωλήσεων. Στο πλαίσιο του online marketing μπορεί να ενταχθεί κάθε διαδραστική ή μη μορφή επικοινωνίας που αναπτύσσεται μεταξύ μιας επιχείρησης και των πελατών της με τη χρήση ψηφιακών/ηλεκτρονικών μέσων όπως το Internet, τα Social Media, τα smartphones, κ.ά.

Μερικά από τα πιο γνωστά διαθέσιμα εργαλεία είναι τα εξής:

Social Media

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι συστήματα που επιτρέπουν στα μέλη τους να διαδρούν μεταξύ τους και να ανταλλάσσουν απόψεις και εμπειρίες. Σε ό,τι αφορά τις επιχειρήσεις, η συνήθης συμπεριφορά των χρηστών περιλαμβάνει συζητήσεις για μάρκες ή brands, για τον τρόπο χρήσης ή συντήρησης κάποιων προϊόντων, για παροχή συμβουλών σχετικά με αποτελεσματική ή καινοτόμο χρήση ενός προϊόντος, για αντιμετώπιση προβλημάτων και σαφέστατα για κοινοποίηση εντυπώσεων και απόψεων αναφορικά με το επίπεδο ικανοποίησης ή απογοήτευσης από την επιχείρηση, το προϊόν ή τη μάρκα.

Blogs

Τα blogs είναι online εφημερίδες ή ημερολόγια που περιλαμβάνουν περιεχόμενο είτε για θέματα του αφορούν την εταιρία άμεσα, είτε για θέματα που ενδιαφέρουν τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται ή το κοινό που την ακολουθούν.

Email Marketing

Το Email Marketing είναι μία σύγχρονη μορφή επικοινωνίας των επιχειρήσεων με τους δυνητικούς τους πελάτες. Η επικοινωνία αυτή παίρνει διάφορες μορφές, όπως η απλή αποστολή μέσω e-mail κάποιων προσφορών ή νέων προϊόντων και υπηρεσιών ή ακόμα η περιοδική λήψη κάποιων νέων της εταιρείας (π.χ. Newsletter) ή ακόμα και άσχετου με την εταιρία περιεχομένου που έχει σαν στόχο να προκαλέσει την ανάμιξη του παραλήπτη με την εταιρία.

Viral Marketing

Το Viral Marketing πρόκειται για διαφημιστικό υλικό το οποίο έχει προσεκτικά δημιουργηθεί και τοποθετηθεί σε επιλεγμένα σημεία του διαδικτύου και το οποίο προωθείται από καταναλωτές-χρήστες σε άλλους χρήστες. Η πιο συνηθισμένη πρακτική είναι μικρά βίντεο τα οποία τοποθετούνται σε ιστότοπους όπως το YouTube και τα οποία βλέπονται από χιλιάδες θεατές.

SEO (search engine optimization)

Το SEO είναι η τεχνική που εφαρμόζεται από τις εταιρείες ώστε να διασφαλίζουν την παρουσία της ιστοσελίδας τους στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (π.χ. Google) σε στοχευμένες λέξεις-κλειδιά.

Mobile Apps

Η ευρεία χρήση του Internet έχει συμβάλει στην εκρηκτική ανάπτυξη των κινητών τηλεφώνων και των tablet ως ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας. Οι δυνατότητες των σύγχρονων συσκευών προσφέρουν μία πολύ ευρεία γκάμα επιλογών τις οποίες μπορεί να αξιοποιήσει μία επιχείρηση προκειμένου να έρθει σε επαφή με το κοινό της.

Πηγή: socialmind