To 2020 θα είναι η χρονιά του Personalization, λένε οι έρευνες. Με τις σχετικές τεχνολογίες να ωριμάζουν και τους καταναλωτές να εξοικειώνονται, η εξατομίκευση τόσο της επικοινωνίας όσο και...
Διαβάστε περισσότεραΓια το βόρειο ημισφαίριο του κόσμου, το καλοκαίρι πέταξε στα παράθυρά μας. Αν και είμαστε όλοι χαλαροί τώρα που ήρθε η ώρα να το απολαύσουμε, οι διαχειριστές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού...
Διαβάστε περισσότεραΠιο ανταγωνιστική τώρα από ό, τι πριν από μερικά χρόνια η αγορά έχει αλλάξει, η διαφήμιση είναι πιο έντονη. Ο κόσμος γίνεται γρήγορα ψηφιακός. Το online περιεχόμενο καταναλώνεται ολοένα...
Διαβάστε περισσότεραΤο 2019 προβλέπεται ότι θα είναι άλλη μια χρονιά αύξησης της επένδυσης των brands σε Content Marketing & Native Advertising, καθώς η αναζήτηση για την προσοχή του καταναλωτή αλλά...
Διαβάστε περισσότεραΟ τυπικός ορισμός του μάρκετινγκ είναι “Μια μορφή επικοινωνίας μεταξύ εσάς και των πελατών σας με στόχο την πώληση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας σε αυτούς”. Ακούγεται λίγο...
Διαβάστε περισσότερα