22 Ιουλίου, 2020 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

To digital marketing συνιστά ένα από τα πιο σημαντικά συστατικά που συνθέτουν την επιτυχία ενός επαγγελματικού εγχειρήματος διαβάσαμε στον ανεξάρτητο.

Όπως μαθαίνετε στα digital marketing σεμινάρια, στη διάθεσή σας έχετε πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις που σχετίζονται με την ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας της επιχείρησής σας στο καταναλωτικό κοινό του Διαδικτύου αλλά και με τη στρατηγική της διαφήμισης με στόχο την αύξηση του πελατολογίου και των πωλήσεων.

Καθώς συμβαίνει κάθε περίπτωση επιχείρησης / εταιρείας που επιδιώκει να προβληθεί στο Ίντερνετ να είναι μοναδική, δείτε παρακάτω γιατί χρειάζεται να αξιοποιήσετε ποικίλα εργαλεία του digital marketing στο δικό σας εγχείρημα και τι μπορεί να σας προσφέρει το καθένα.

Επιλέξτε τα κατάλληλα social media για την επιχείρησή σας -όχι όλα!

Τα social media θεωρούνται χρήσιμα εργαλεία στο marketing των επιχειρήσεων αλλά και μια πολύ ενδιαφέρουσα πλατφόρμα επικοινωνίας με τους καταναλωτές. Πλέον όμως, τα social media είναι υπεράριθμα εκτός από διαφορετικά μεταξύ τους. Γι αυτό είναι σημαντικό να επιλέξετε τα κατάλληλα ώστε και να προβάλετε τη δραστηριότητά σας στο κοινό που σας ενδιαφέρει και να μπορείτε να έχετε τον έλεγχο της ψηφιακής παρουσίας της επιχείρησής σας, αναρτώντας ποιοτικό και πρωτότυπο υλικό που σας κάνει να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό.

Αν διανύετε τα πρώτα σας βήματα στον κλάδο που έχετε επιλέξει, καλύτερα στην αρχή να περιοριστείτε στα πιο δημοφιλή social media, ανάλογα με τη φύση της δραστηριότητά σας και το υλικό που έχει να προβάλει, και αφού αναπτύξετε τη στρατηγική σας, ύστερα να επεκταθείτε και σε άλλες πλατφόρμες.

Δημιουργήστε ποιοτικά backlinks σε τρίτα sites

Τα links που προέρχονται από άλλα sites με low domain score προς τη δική σας ιστοσελίδα ενισχύουν τη φήμη της, αποδίδοντας τα «εύσημα» μέσω του συνδέσμου που κατευθύνει τους χρήστες σε αυτή. Τα links άλλωστε, όπως και το περιεχόμενο (content) ανήκουν στους βασικούς ranking factors που έχει αναπτύξει η Google για να ταξινομεί το παγκόσμιο ψηφιακό υλικό. Τα ποιοτικά links που καταλήγουν στο επαγγελματικό σας site συνδράμουν στο να ανεβαίνει στην κατάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων η δική σας ιστοσελίδα.

Φροντίστε η ιστοσελίδα να φορτώνει γρήγορα σε κάθε συσκευή

Αν το επαγγελματικό σας site δεν φορτώνει γρήγορα, τότε κινδυνεύετε να χάσετε μεγάλη μερίδα των χρηστών που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Η μελέτη και η εμπειρία καταδεικνύουν ότι αν το site δεν φορτώνει στην οθόνη του χρήστη τα πρώτα 4 -5 δευτερόλεπτα, εκείνος εγκαταλείπει την προσπάθεια και δοκιμάζει τον επόμενη διαθέσιμη ιστοσελίδα, η οποία είναι σχετική με την αναζήτησή του. Σημαντικό είναι επιπλέον, η ιστοσελίδα της εταιρείας ή της επιχείρησής σας να εμφανίζεται και να λειτουργεί όπως πρέπει σε κάθε οθόνη συσκευής, που ποικίλουν λόγω των μεγεθών τους.

Προσθέστε ένα χρηστικό blog στην ιστοσελίδα σας

Το περιεχόμενο αποδεδειγμένα αποτελεί τον καλύτερο τρόπο προκειμένου να κάνετε εμφανή την παρουσία σας στις μηχανές αναζήτησης αλλά και στο καταναλωτικό κοινό, μερίδα των οποίων είναι υποψήφιοι πελάτες σας. Η πιο απλή μορφή παραγωγής περιεχομένου είναι η δημιουργία και η ανανέωση ενός blog μέσα στην ιστοσελίδα σας.