Ιούλιος 04, 2019 | Digital Marketing

Για το βόρειο ημισφαίριο του κόσμου, το καλοκαίρι πέταξε στα παράθυρά μας. Αν και είμαστε όλοι χαλαροί τώρα που ήρθε η ώρα να το απολαύσουμε, οι διαχειριστές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου όμως ίσως έχουν πρόβλημα. Όλοι οι πελάτες σχεδιάζουν να περάσουν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας έξω και λιγότερο στα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου που αποτελούν άμεση απειλή για τα έσοδά μας. Θα μειωθούν οι πωλήσεις οι παραλιακές, θαλάσσιες και θερινές εκδηλώσεις; Εάν ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές για τις καμπάνιες και τις προσπάθειες του ηλεκτρονικού εμπορίου Καλοκαιρινό Μάρκετινγκ, μπορείτε ακόμη και να χρησιμοποιήσετε την ευκαιρία να αξιοποιήσετε το καλοκαίρι για να αυξήσετε τα έσοδά σας.

1) Παρέχετε τέλεια εμπειρία στον πελάτη στο κινητό
Το μέσο ποσοστό κινητού χρήστη στο ηλεκτρονικό εμπόριο διαφέρει από 40% έως 70% ανάλογα με τον τύπο της επιχείρησης. Ωστόσο, οι περισσότερες από τις προσπάθειες βελτιστοποίησης μετατροπής επικεντρώνονται στην επιφάνεια εργασίας, αλλά θα πρέπει να το αλλάξετε τώρα. Σημαντικά σημεία στην βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας του ηλεκτρονικού εμπορίου κινητής τηλεφωνίας, όπως οι αγορές με ένα κλικ, οι δοκιμές πλήρους λειτουργικότητας θα πρέπει να γίνουν προσεκτικά. Ως μια γρήγορη λύση, μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντος στον ιστότοπό σας για κινητά.

2) Ξεκινήστε το καλοκαιρινό μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου στα κοινωνικά μέσα
Το καλοκαίρι είναι η εποχή που οι άνθρωποι αγαπούν να βιώσουν και να μοιραστούν με τους φίλους τους, ώστε ο μέσος χρόνος που αφιερώνεται στα κοινωνικά μέσα αυξάνεται δραματικά (περίπου 20%). Αυτός είναι ο λόγος που ο χρόνος που αφιερώνεται στην μέτρηση του ιστοτόπου μειώνεται και δεν πρέπει να αποχαιρετούμε τους επισκέπτες μας, ας κινηθούμε όπου πέρασαν το χρόνο τους. Θα πρέπει να αρχίσετε να αυξάνετε την παρουσία σας στα κοινωνικά μέσα.

”καλοκαιρινό μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου στα κοινωνικά μέσα” Δημοσιεύστε καθημερινές προσφορές, υπογραμμίζετε τις κατηγορίες και τα προϊόντα που ταιριάζουν στο καλοκαίρι και, αν είναι δυνατόν, αυτοματοποιήστε τις αναρτήσεις κοινωνικών μέσων για τη δημιουργία μιας ρουτίνας.

3) Χρησιμοποιήστε νέα θέματα στις σελίδες προορισμού σας
Δεδομένου ότι όλοι οι πελάτες μας θα έχουν καλοκαιρινή διάθεση και αίσθηση φρέσκου κατά τη διάρκεια των επόμενων τριών μηνών, θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε καλύτερα φρέσκα θέματα για το καλοκαίρι σε όλα τα μέρη του ιστοτόπου μας.

”καλοκαιρινά θέματα” Αυτό δεν είναι μόνο με τη χρήση των εικόνων, αλλά και το σχέδιο και τη διάθεση της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να σας βοηθήσουν στο καλοκαιρινό μάρκετινγκ  ηλεκτρονικού εμπορίου. Εάν έχετε οποιεσδήποτε εποχιακές κατηγορίες, όπως μπικίνι ή φορέματα, αδιάβροχες φωτογραφικές μηχανές στα ηλεκτρονικά, αντηλιακά, προστατευτικά ενδύματα, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε προϊόντα ή πανό από αυτές τις κατηγορίες στη διαφημισή σας.

4) Το καλοκαίρι είναι γεμάτο γαμήλιες τελετές
Οι πελάτες μας παντρεύονται ή παρακολουθούν γαμήλιες τελετές των φίλων τους και αγοράζουν δώρα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

”γάμος”  Όλη αυτή η δραστηριότητα δημιουργεί στην πραγματικότητα αρκετό χώρο για ζήτηση, ώστε να πρέπει να συνδυάσετε τις δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου και καλοκαιρινού μάρκετινγκ λαμβάνοντας υπόψη όλες τις γαμήλιες τελετές.

5) Χαλαρώστε και αφήστε τις δραστηριότητές σας στο μάρκετινγκ να το δείξουν αυτό
Το καλοκαίρι είναι η στιγμή για όλους μας να διασκεδάσουμε μετά από ένα μακρύ και δύσκολο χειμώνα. Έτσι οι πελάτες μας είναι επίσης σε μια πιο χαλαρή διάθεση και ψάχνουν για κάποια διασκέδαση, ακόμη και όταν είναι για ψώνια. Θα πρέπει επίσης να χαλαρώσετε και να συνεχίσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ με πιο ευέλικτο και απολαυστικό τρόπο.

”χαρούμενο καλοκαίρι” Κάνετε μερικές εκπλήξεις στους πελάτες σας, διανείμετε μερικά κουπόνια έκπτωσης, γράψτε προσωπικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους πελάτες σας, αναρτήστε μια δημοσίευση στο blog σχετικά με τα καλοκαιρινά σχέδια διακοπών σας και επίσης ένα δεύτερο με τις διακοπές σας και μοιραστείτε το σε ένα από τα ενημερωτικά δελτία σας.  Αφήστε τους πελάτες σας να γνωρίζουν ότι το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας είναι και το καλοκαίρι.

Σίγουρα δεν θέλουμε να εμποδίσουμε όλους εσάς τους πωλητές τεχνολογίας να απολαύσετε αυτό το καλοκαίρι, αλλά προτού  πιείτε το πρώτο σας κοκτέιλ  θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι στρατηγικές σας για το καλοκαιρινό μάρκετινγκ είναι σε ισχύ.