13 Δεκεμβρίου, 2018 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Σήμερα στην εποχή της υπερπληροφόρησης και των social media, για να πετύχετε στις πωλήσεις χρειάζεστε κάτι πολύ περισσότερο από μία απλή αναφορά των θετικών χαρακτηριστικών του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Χρειάζεστε ένα επικοινωνιακό όχημα μέσα από το οποίο θα επιτύχετε την πώληση. Χρειάζεστε μία ιστορία!

Η χρήση του storytelling στο χώρο του μάρκετινγκ δεν είναι κάτι καινούργιο. Ωστόσο, ίσως τώρα είναι πιο αποδοτική, ως μέθοδος προώθησης, από ποτέ. Όπως δημοσιεύσαμε σε προήγουμενο άρθρο μας στο advertiser.gr, απο μικρά παιδιά, οι άνθρωποι μαγεύονται από ιστορίες και αφηγήσεις, με τρανότερο παράδειγμα όλων, τα παραμύθια.Ένα απαραίτητο στοιχείο για μία σωστή εξιστόρηση είναι το συναίσθημα αναφέρει στο άρθρο του, ο κ. Σαρανταένας. Πίσω από το λογότυπο ή την επωνυμία μίας επιχείρησης υπάρχει πάντα ο παράγοντας άνθρωπος. Αναδείξτε αυτόν τον παράγοντα και μοιραστείτε τον με το κοινό που απευθύνεστε, “χτυπώντας” στην καρδιά της συναισθηματικής τους νοημοσύνης. Μέσα από την αφήγηση, ο άνθρωπος μαθαίνει σταδιακά να διαχειρίζεται και να επικοινωνεί τα συναισθήματά του.

Μοιραστείτε την ιστορία σας με σκοπό να κερδίσετε την προσοχή του κοινού και όχι με το σκεπτικό του να απευθυνθείτε σε πελάτες που για παράδειγμα δραστηριοποιούνται κοντά στην έδρα της επιχείρησής σας. Η ιστορία σας ίσως να έχει πολύ μεγαλύτερη δυναμική από αυτή που στοχεύατε αρχικά. Αφήστε τη να αναπνεύσει και να είστε σίγουροι πως αν είναι τόσο επιτυχημένη, οι πελάτες θα βρουν το δρόμο για την επιχείρησή σας ακόμη και από το εξωτερικό!

Το Storytelling αξιοποιεί την ανθρώπινη ψυχολογία και τη συναισθηματική φύση μας για να συνδεθεί μαζί μας πολύ πιο αποτελεσματικά και αξιομνημόνευτα από άλλες τεχνικές. Στο πνεύμα αυτό, οι ιστορίες μπορούν να οδηγήσουν τους ανθρώπους να αγοράσουν προϊόντα και να συνδέσουν τους καταναλωτές με τις μάρκες τους.

Έχει φέρει το Storytellin πραγματική επανάσταση στο μάρκετινγκ. Για να αυξήσετε το πελατολόγιό σας απλά…………. πείτε μια ιστορία!