04 Απριλίου, 2018 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Η τεράστια αύξηση της χρήσης των smartphones και των tablets έχει δημιουργήσει ένα νέο κόσμο ευκαιριών για τις επιχειρήσεις. Κανένα άλλο μέσο στην ιστορία της τεχνολογίας δεν έχει υπάρξει τόσο προσωπικό, τόσο δυνατό και τόσο παρεμβατικό στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Οι κινητές συσκευές μεταφέρουν την πληροφορία στα χέρια των καταναλωτών 24/7, επηρεάζοντας τη λήψη αποφάσεων, καθιστώντας το Mobile Marketing απαραίτητο για κάθε δυναμική και καινοτόμα επιχείρηση!

Οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις που αναγνώρισαν τη δύναμη των κινητών τηλεφώνων κάνουν αγώνα δρόμου για να δημιουργήσουν και να προσφέρουν mobile-first καμπάνιες φέρνοντας τους καταναλωτές ολοένα και πιο κοντά στην επιχείρηση! Αν η δική σας επιχείρηση δεν έχει μπει ακόμα στον κόσμο του mobile, παρακάτω μπορείτε να βρείτε 5 σημαντικές συμβουλές για να σχεδιάσετε σωστά τον τρόπο που θα ξεκινήσετε.

Τα mobile apps είναι το πιο δημοφιλές μέσο

Τον περασμένο χρόνο, οι εφαρμογές των κινητών τηλεφώνων ξεπέρασαν την τηλεόραση ως το μέσο με το οποίο οι καταναλωτές ξοδεύουν τον περισσότερο χρόνο! Το mobile web, από την άλλη, ευθύνεται για το 13% του χρόνου που περνάει ο χρήστης στο κινητό του. Σε αυτό το χρόνο κάνει, κατά κύριο λόγο, βασικές αναζητήσεις. Ωστόσο, οι native εφαρμογές προσφέρουν μία πιο ολοκληρωμένη εμπειρία. Είναι γρηγορότερες, διαδραστικές και αποτελούν ένα αμφίδρομο κανάλι επικοινωνίας. Οι εφαρμογές μπορούν να αξιοποιήσουν τις λειτουργικότητες των κινητών συσκευών (όπως η κάμερα, τα push notification, κτλ.) και να επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν προσωποποιημένες προσφορές, loyalty programs και αποκλειστικό περιεχόμενο. Η ύπαρξη mobile-optimized ιστοσελίδας είναι απαραίτητη, αλλά η πραγματική διάδραση με τον καταναλωτή έρχεται μέσα από τη mobile εφαρμογή.

Οι mobile εφαρμογές καταλαμβάνουν real estate χώρο στο κινητό του χρήστη

Το mobile app πρέπει να σχεδιαστεί και να χρησιμοποιηθεί ως η επέκταση του brand παρέχοντας μία επιπρόσθετη εμπειρία στους χρήστες. Μία εφαρμογή επιτρέπει στην επιχείρηση να καταλαμβάνει real estate χώρο στη συσκευή ενός δυνητικού πελάτη. Καθώς οι εφαρμογές προσφέρουν δυνατότητες που δεν μπορούν να προσφέρουν τα υπόλοιπα μέσα, είναι σημαντικό να σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε οι λειτουργικότητές τους να απευθύνονται στις ανάγκες, στις επιθυμίες και στις προθέσεις των χρηστών. Τι λειτουργίες προσφέρουν; Πως απλοποιούν πολύπλοκες ενέργειες ή διαδικασίες; Πως ψυχαγωγούν τους χρήστες; Μεταφέρουν πληροφορία σε πραγματικό χρόνο; Είναι εύκολες στη χρήση;

Η προσωποποίηση στο Mobile Marketing είναι το next big thing

Δεν είναι όλοι οι χρήστες ίδιοι! Έχουν διαφορετικές επιθυμίες, διαφορετικό τρόπο σκέψης και διαφορετικές ανάγκες. Οι χρήστες μπορούν να τμηματοποιηθούν εύκολα με βάση διάφορα χαρακτηριστικά όπως η συσκευή που χρησιμοποιούν, το που μένουν, το πως βρήκαν την εφαρμογή καθώς και άλλα διάφορα προσωποποιημένα στοιχεία. Για παράδειγμα, μία πρόσφατη μελέτη έδειξε πως η χρήση των εφαρμογών είναι μεγαλύτερη τα Σαββατοκύριακα για τους iOS χρήστες, ενώ συμβαίνει το αντίθετο για τους χρήστες Android. Στοιχεία όπως αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν για να σερβίρουν στο χρήστη το σωστό περιεχόμενο, τη σωστή στιγμή!

Συλλέξτε δεδομένα από τους χρήστες

Οι εφαρμογές μπορούν να συλλέξουν πολύτιμα δεδομένα από τους χρήστες. Με τη σωστή ανάλυση τα δεδομένα αυτά μπορούν να προσφέρουν σημαντικά συμπεράσματα σχετικά με τους καταναλωτές και τη σχέση τους με την επιχείρηση και τα προϊόντα που προσφέρει. Το ποια στοιχεία θα συλλεχθούν μπορεί να τα επιλέξει η επιχείριση έχοντας κατά νου ότι η σωστή πληροφόρηση θα της επιτρέψει να προσφέρει προσωποποιημένη εμπειρία στους χρήστες και να αυξήσει τη διάδραση με το brand και τα προϊόντα που εμπορεύεται.

Πρέπει να υπάρχει συνολική Digital Marketing στρατηγική

Ένα μέσο σπίτι στην Αμερική (και στην Ευρώπη) έχει 5,7 συσκευές συνδεδεμένες με το Internet. Οι καταναλωτές από 18 έως 64 ετών χρησιμοποιούν 3 ή περισσότερες συσκευές συνδεδεμένες στο Internet κάθε ημέρα. Αυτό σημαίνει ότι η στρατηγική της επιχείρησης θα πρέπει να διασυνδέει το Website, τα Social Media και το Mobile προκειμένου να προσφέρει μία συνεκτική και ολοκληρωμένη εμπειρία στους καταναλωτές.

Το mobile marketing δεν είναι απλό. Απαιτεί τη σωστή δόση δημιουργικότητας, φαντασίας και προνοητικότητας προκειμένου να πετύχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Κυρίως, απαιτεί την αφοσίωση της επιχείρησης στη διαρκή βελτίωσή της και στην προσφορά μοναδικού και προσωποποιημένου περιεχομένου στους χρήστες της. Ωστόσο, έχοντας ως δεδομένο ότι το κινητό τηλέφωνο είναι το μέσο στο οποίο οι καταναλωτές περνάνε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας τους, πολύ σύντομα θα αποσβέσει την προσπάθεια και θα αρχίσει να αλλάζει το παιχνίδι προς όφελος της επιχείρηση!

Πηγή: socialmind