02 Νοεμβρίου, 2018 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Διαβάσαμε στο πολύ ενδιαφέρον άρθρο της κ. Κατερίνα  Πολυμερίδου ότι η Native Advertising είναι πιθανότατα η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή διαφήμισης, με τους ειδικούς να εκτιμούν ότι μέσα στα επόμενα 3 χρόνια θα παρουσιάσει αύξηση στα κονδύλια που απορροφά κατά 127%. Ποια είναι όμως τα απαραίτητα εφόδια που χρειάζονται brands και agencies, για να πετύχουν στο ταξίδι του Content & Native;

Η παραδοσιακή διαφήμιση αντιστοιχούσε το 2015 στο 75% του συνόλου, ενώ το 2020 αναμένεται να αντιστοιχεί μόλις στο 50%. Παράλληλα, το 2020 το 75,9% του συνόλου του digital marketing θα είναι mobile ενώ το 63,2% αυτού, θα αφορά σε native advertising. Η τάση είναι ξεκάθαρη για brands, εκδότες και agencies. Πόσο εφικτό είναι όμως να ξεχωρίσουν στο σημερινό cluttered οικοσύστημα και τι απαιτείται για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη δεδομένη δυναμική του Content Marketing και του Native Advertising;

Διαφημιζόμενοι, publishers και agencies, αναζητούν νέους τρόπους αξιοποίησης αλλά και λύσεις σε ζητήματα που μπορούν να ανακόψουν τη δυναμική αυτή πορεία. Η native διαφήμιση αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο προσέγγισης ενός ευρύτερου κοινού την  ενίσχυση του engagement και αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας. Οι native διαφημίσεις προσελκύουν περισσότερο το ενδιαφέρον των επισκεπτών.

Η ανερχόμενη δυναμική του content marketing και του native advertising στη σύγχρονη επικοινωνία είναι πλέον αδιαμφισβήτητη, όπως δείχνουν τα νούμερα και οι προβλέψεις των ειδικών.