21 Σεπτεμβρίου, 2022 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Τα τελευταία χρόνια παρατηρήθηκε μια παγκόσμια αύξηση στην εγγραφή ιστοτόπων ηλεκτρονικού εμπορίου. Δεν συζητάμε γιγάντια καταστήματα business-to-business (B2B) αλλά για αμέτρητους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που γίνονται ψηφιακά.

Αυτό το άρθρο περιγράφει πώς τέτοιοι αμέτρητοι ψηφιακοί πωλητές ή μικρές διαδικτυακές επιχειρήσεις μπορούν να επιταχύνουν την ψηφιακή τους ανάπτυξη. Η έναρξη μιας ιστοσελίδας είναι μόνο η αγορά γης. Χωρίς μάρκετινγκ, είναι δύσκολο να επιτευχθεί ο πραγματικός στόχος της ψηφιακής μετάβασης. να αποκτήσει μαζική προσέγγιση.

Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων

Ανάλογα με τη φύση της μικρής επιχείρησης, δηλαδή B2B ή B2C (από επιχείρηση σε πελάτη), καθορίστε και δώστε προτεραιότητα στις κοινωνικές σας πλατφόρμες.

Το B2B απαιτεί να πας πολύ στο LinkedIn, ακολουθούμενο από το Twitter, το Facebook και το Instagram.

Το B2C απαιτεί να αντιστρέψετε τη σειρά, να ξεκινήσετε από το Instagram και στη συνέχεια να μετακινήσετε τη βελόνα μέσω του Facebook, του Twitter και, στη συνέχεια, του LinkedIn.

Οπτικό Μάρκετινγκ

Ανάλογα με τη φύση της μικρής επιχείρησης, πρέπει να εστιάσετε στο οπτικό μάρκετινγκ.

Για παράδειγμα, αν είναι σαν ένα κατάστημα Etsy, βεβαιωθείτε ότι το οπτικό σας μάρκετινγκ είναι αισθητικά ευχάριστο για να προκαλέσει τους επισκέπτες να κάνουν σκέψεις αγοραστή.

Εάν η μικρή επιχείρησή σας στο διαδίκτυο έχει να κάνει με την εξυπηρέτηση υλικού, εστιάστε στο οπτικό μάρκετινγκ με βάση τα συμφραζόμενα για να εστιάσετε σε εικόνες δραστών και να εκμεταλλευτείτε σε μεγάλο βαθμό το μάρκετινγκ GIF.

Η διαδικτυακή αγορά B2C μπορεί επίσης να επικεντρωθεί στη φωτογραφία προϊόντων με βάση τα συμφραζόμενα αντί για συντηρητικές φωτογραφήσεις εσωτερικών χώρων.

Μάρκετινγκ Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου

Τόσο το B2B όσο και το B2C πρέπει να αξιοποιήσουν το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αν και το σχέδιο μετατροπής μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι αρκετά παλιό. Είναι επειδή το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εξακολουθεί να λειτουργεί και εξαρτάται από την ικανότητα του κειμενογράφου σας.

Αποκτήστε έναν αξιόπιστο κειμενογράφο από τον τομέα σας, έχετε ένα συναρπαστικό αντίγραφο πωλήσεων γραμμένο με εσάς ως αγοραστή. Εάν αυτό το αντίγραφο αποτύχει να περάσει το αγοραστικό σας ενδιαφέρον, μην προχωρήσετε. Αλλά…

Αξιολογήστε πώς ο κειμενογράφος μπορεί να κάνει το αντίγραφο πωλήσεων πιο προσανατολισμένο στον αγοραστή, για το οποίο η προσέγγιση πρέπει να βελτιωθεί. Υπενθυμίστε στον αγοραστή την πρόκληση που πρέπει να ξεπεράσει και προτείνετε να μην επιβληθεί.

Engagement Gamification

Για να αξιοποιήσετε περαιτέρω το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μικρές διαδικτυακές επιχειρήσεις και το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για τις ρυθμίσεις B2B, δοκιμάστε το gamification.

Υπάρχει ένας μηχανισμός εκπτώσεων που έχει κορέσει την αγορά. Ως προοδευτική διαδικτυακή επιχείρηση, έχετε χώρο να αναπτύξετε αυτό το κομμάτι. Λοιπόν, πώς μπορείτε να παίξετε το μάρκετινγκ της μικρής επιχείρησής σας στο διαδίκτυο;

  • Ζητήστε από το κοινό σας να προσδιορίσει την αιτία του και πώς μπορείτε να βοηθήσετε εάν επιλέξει να συναλλάσσεται μαζί σας
  • Ζητήστε από το κοινό σας να μοιραστεί μαζί σας πώς απολαμβάνει το προϊόν σας, ώστε να μπορέσετε να ενισχύσετε την επωνυμία του χρησιμοποιώντας το δίκτυό σας.
  • Μπορείτε επίσης να ζητήσετε από το κοινό σας να αλληλεπιδράσει με την επωνυμία σας για να κερδίσετε συνεισφορές στη δημόσια λίστα επιθυμιών του.

Ψηφιακή Δικτύωση

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προορίζονται για αλληλεπίδραση με πιθανούς αγοραστές. Ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης, δεν πρέπει να αγνοήσετε την ανάγκη να συνδεθείτε με τους συναδέλφους σας ανταγωνιστές ή παράγοντες επιρροής του κλάδου.

Εάν ασχολείστε με την κατασκευή πρωτοτύπων επαυξημένης πραγματικότητας ή παρόμοιο τομέα σχεδιασμού και ανάπτυξης τεχνολογίας Industry 4.0, αναζητήστε συνέδρια εικονικής τεχνολογίας τώρα που ο Covid-19 έχει επηρεάσει μαζικά τη βιομηχανία δικτυακού μάρκετινγκ που ωθεί προς την επιτάχυνση των πωλήσεων και την προώθηση των διαλόγων στον τομέα.

Γιατί πρέπει οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να ενδιαφέρονται για την ψηφιακή δικτύωση; Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων πρέπει να οικοδομήσουν τη φυλή τους, να έχουν την υποστήριξη της κοινότητας και να μην τρέξουν ποτέ ιδέες για την ανάπτυξη της επιχείρησής τους.
___
by Linda Ashok
μετάφραση: Θεοδωρίδης Θωμάς
source: startuptoenterprise.com