17 Ιανουαρίου, 2020 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Η τεχνολογία βοηθάει όλα όσα κάνουμε. Έχει αυξήσει και βελτιώσει το επίπεδο αλληλεπίδρασης, επικοινωνίας και μέριμνας. Όσον αφορά τις επιχειρήσεις και τις υπηρεσίες, το μάρκετινγκ αποτελεί τη μέγιστη μέθοδο για την παροχή υπηρεσιών στην πρώτη γραμμή των χρηστών. Η χρήση του διαδικτύου έχει διευκολύνει την ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων και έχει βοηθήσει τους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε μια ποικιλία επιλεγμένων υπηρεσιών.

Το μέλλον είναι στην προγραμματική διαφήμιση. Πρόκειται για μια ευκολότερη και αποτελεσματικότερη ηλεκτρονική μέθοδο στόχευσης των διαφημίσεών σας στο σωστό κοινό μέσω του σωστού publisher, υπό εύλογο προϋπολογισμό διαφημίσεων. Αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο οι μεγάλες εταιρείες φαίνεται να προβάλλονται παντού επειδή μπορούν να στοχεύουν συστηματικά όπου,όποτε και όπως θέλουν,και οι διαφημίσεις τους να εμφανίζονται σε ψηφιακές πλατφόρμες.

Ένα παράδειγμα αυτής της προγραμματικής διαφήμισης είναι το advertiser.gr

Το  advertiser.gr είναι μια φιλική προς το χρήστη πλατφόρμα ψηφιακής διαφήμισης που επιτρέπει στους διαφημιστές να στοχεύουν ένα συγκεκριμένο κοινό με το δικό τους ρυθμό, βοηθά τους Publishers να δημιουργούν έσοδα από την επισκεψιμότητα των σελίδων σε μόλις 3-4 βήματα. Με χαμηλό προϋπολογισμό διαφημίσεων, μπορείτε να εκτελέσετε αποτελεσματικά τις διαφημίσεις σας στις μεγαλύτερες σελίδες.

Το advertiser.gr  διαθέτει μια ευρεία γκάμα ευέλικτων επιλογών, προσφορών  για διαφημιζόμενους. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τα CPM, CPC, CPV κ.λπ.

Το CPM είναι γνωστό ως κόστος  ανά χίλιες εμφανίσεις  και  σχετικά η πιο γνωστή μέθοδος τιμολόγησης διαφημίσεων. Οι διαφημιζόμενοι συχνά υπολογίζουν την επιτυχία μιας καμπάνιας CPM με το ποσοστό κλικ, το οποίο είναι το ποσοστό των ατόμων που είδαν τη διαφήμισή σας και έκαναν κλικ σε αυτήν.

Το CPC είναι γνωστό για το κόστος ανά κλικ στις καμπάνιες μάρκετινγκ.

Το CPV (δηλαδή το κόστος ανά προβολή) είναι ο τρόπος με τον οποίο πληρώνετε για την εμφάνιση διαφημιστικών μηνυμάτων, αυτό σημαίνει ότι για κάθε διαφήμιση που προβάλετε πληρώνετε ένα ποσό .

Γνωρίζουμε ότι το advertiser.gr είναι το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ στην προγραμματική διαφήμιση τόσο για τον publisher όσο και για τον διαφημιζόμενο. Σίγουρα θέλετε να παραμείνετε στην προγραμματική διαφήμιση.