18 Μαρτίου, 2020 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Οι έμποροι καλούνται να προσαρμοστούν γρήγορα σε έναν μεταβαλλόμενο και αβέβαιο κόσμο υπό το πρίσμα της επιδημίας COVID-19. Το έδαφος μετατοπίζεται κάτω από μας και δεν υπάρχει δοκιμασμένο βιβλίο για αυτό που έρχεται στη συνέχεια.

Αυτό το ασταθές πλαίσιο περιβάλλοντος δημιουργεί μεγάλα ερωτήματα γύρω από τα πάντα, από την κατάλληλη αποστολή μηνυμάτων έως την ασφάλεια των brand, τις επενδύσεις στα μέσα ενημέρωσης και στη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας.

Θα ήταν θλιβερό να υποθέσουμε ότι έχουμε απαντήσεις σε όλα αυτά τα ερωτήματα, αλλά επιτρέψτε μας να σας προτείνουμε λίγες σκέψεις σχετικά με το πώς μπορούμε όλοι να ανταποκριθούμε στην κατάσταση.

Προσωπικό και δημόσια υγεία πρώτα

Όλοι μας στον κλάδο διαφήμισης έχουμε ηθική ευθύνη να διασφαλίσουμε ότι λαμβάνουμε μέτρα για την προστασία της ασφάλειας και της ευημερίας των ομάδων και των κοινοτήτων μας.

Τα μέσα ενημέρωσης, οι εκδότες και οι ψηφιακές πλατφόρμες συγκαταλέγονται μεταξύ των πρώτων οργανώσεων που αναγνωρίζουν τη σημασία της κοινωνικής αποστασιοποίησης και λαμβάνουν αποφασιστική δράση για την ανάπτυξη απομακρυσμένης εργασίας για τις ομάδες τους.

Υποστήριξη πραγματικών πληροφοριών

Οι ειδήσεις για το ξέσπασμα έχουν εισέλθει στη συνείδηση ​​του κοινού και η μηχανή παραπληροφόρησης στο διαδίκτυο άρχισε να τρέχει με μεγάλη ταχύτητα. Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες γεμάτο φάρσες, απάτες και επικίνδυνες συμβουλές για την υγεία, έχει πολλαπλασιαστεί με ανησυχητικό ρυθμό.

Τώρα, περισσότερο από ποτέ, εναπόκειται στις επιχειρήσεις να εξετάζουν την ποιότητα και την ειλικρίνεια του περιεχομένου που επιλέγουν να εκδώσουν διαφημίσεις. Σε περιόδους κρίσης, είναι δική μας ευθύνη να διασφαλίσουμε ότι τα χρήματα διαφημίσεων μας θα υποστηρίζουν, τουλάχιστον, την πραγματική δημοσιογραφία που παρέχει ακριβείς και αξιόπιστες πληροφορίες για την προστασία της δημόσιας υγείας.

Δεν είναι ώρα για φόβο 

Η ασφάλεια του brand ήταν ένα μεγάλο θέμα πριν ο κοροναϊός γίνει η κορυφαία τάση του 2020, αλλά τις τελευταίες ημέρες έχει πάρει μια εντελώς νέα μορφή και δυναμική.

Πολλές επιχειρήσεις αποφάσισαν με σύνεση να αποσύρουν τους προϋπολογισμούς των μέσων ενημέρωσης εξαιτίας των αντισταθμιστικών οικονομικών ανέμων και της αβεβαιότητας της αγοράς.

Τώρα δεν είναι η ώρα να κρυφτούμε και να περιμένουμε. Ήρθε η ώρα να βρούμε μια νέα φωνή και να χρησιμοποιήσουμε τις πλατφόρμες μας ως μια δύναμη για το δημόσιο καλό. Προσδιορίστε πώς το brand σας μπορεί να είναι μέρος της λύσης. Σκεφτείτε πώς να αναπτύξετε τους προϋπολογισμούς των μέσων ενημέρωσης με τρόπους που σας βοηθούν. Συνεργαστείτε με όσους παρέχουν ζωτικής σημασίας πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της πανδημίας.

Εμπνευστείτε  χαρά απο την καθημερινότητα

Όλοι θα αισθανόμαστε την επίδραση που προκάλεσε ο COVID-19. Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι κάποια μέρα, ελπίζουμε  σύντομα, αυτή η κρίση δεν θα είναι τίποτε άλλο από μια τραυματική ανάμνηση.

Αλλά μπορούμε να είμαστε ενθουσιασμένοι από το γεγονός ότι συχνά στις πιο σκοτεινές γωνίες το φως της ανθρώπινης καλοσύνης και δημιουργικότητας είναι λαμπρότερο.

Αυτές τις μέρες παρακολουθώντας βίντεο από τους ευρωπαίους φίλους μας, που βρίσκονταν ήδη στην απομόνωση, δημιούργησαν ξεκαρδιστικά σκίτσα και παρείχαν στιγμιότυπα καθημερινής ζωής. Αυτοί οι άνθρωποι κάνουν το καλύτερο και βρίσκουν χαρά σε έναν κόσμο που ήρθαν τα πάνω κάτω. Πρέπει όλοι να μάθουμε να κάνουμε το ίδιο.

Ελπίδα μας  είναι να τα  καταφέρουμε όλοι, με μια ανανεωμένη αίσθηση της ανθρωπιάς μας.