02 Σεπτεμβρίου, 2022 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Με μια γρήγορη ανάπτυξη στον ψηφιακό και τον διαδικτυακό χώρο, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων έχουν αναγνωρίσει την ανάγκη να βελτιστοποιήσουν τους ιστότοπούς τους για να αποκτήσουν μέγιστη προβολή και να αυξήσουν τις πωλήσεις.

Ο μοναδικός στόχος κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης είναι να αυξήσει τις πωλήσεις και να έχει ένα ευρύτερο κοινό που θα γίνουν τελικά πελάτες. Ως εκ τούτου, είναι ασφαλές να πούμε ότι η ανάγκη προσέγγισης ενός ευρύτερου κοινού και μεγαλύτερης προβολής γέννησε το Digital Marketing καθώς και την Τοποθέτηση στις Μηχανές Αναζήτησης.

Καθώς οι σημερινοί καταναλωτές βασίζονται σε ψηφιακά μέσα για να ερευνήσουν προϊόντα και επωνυμίες προτού ασχοληθούν με αυτά, έχει καταστεί σημαντικό για τις επιχειρήσεις να αναδεικνύουν τις μάρκες τους στο διαδίκτυο. Εδώ μπαίνουν τα γραφεία μάρκετινγκ.

Οι εταιρείες ψηφιακού μάρκετινγκ παρέχουν στις επιχειρήσεις μια ποικιλία από διαδικτυακές στρατηγικές μάρκετινγκ, εξετάζουν εξονυχιστικά τους ιστότοπούς τους και βοηθούν στη δημιουργία καμπανιών μάρκετινγκ για να ενισχύσουν την προβολή και να διευκολύνουν την εύρεση αυτών των επιχειρήσεων στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης Google, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στους ιστότοπους και περισσότερους πελάτες.

Επισκόπηση Ψηφιακού Μάρκετινγκ

Το ψηφιακό μάρκετινγκ καλύπτει όλο το διαδικτυακό μάρκετινγκ και τη διαφήμιση που επιτυγχάνεται μέσω ψηφιακών μέσων για την προώθηση μιας επιχείρησης και τη σύνδεση των καταναλωτών χρησιμοποιώντας όλες τις μορφές ψηφιακών μέσων που κυμαίνονται από email, ιστότοπους, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μηχανές αναζήτησης και πολλά άλλα.

Είτε οι ανάγκες μιας επωνυμίας είναι να δελεάσουν τους πελάτες να κάνουν μια αγορά, να αναδείξουν μια επωνυμία για μια ψηφιακή εταιρεία, να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας της ή απλώς να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία, το Digital Marketing εφαρμόζει τη χρήση ενός ευρέος φάσματος στρατηγικών μάρκετινγκ για να προσεγγίσει πελάτες .

Μερικά βασικά παραδείγματα τύπων τακτικών ψηφιακού μάρκετινγκ περιλαμβάνουν τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), το μάρκετινγκ περιεχομένου, το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το μάρκετινγκ πληρωμής ανά κλικ, το μάρκετινγκ συνεργατών, την εγγενή διαφήμιση, το Influencer μάρκετινγκ, το αυτοματοποιημένο μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το μάρκετινγκ για κινητά.

Οφέλη και σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ

Λαμβάνοντας υπόψη τη συνεχή αύξηση της χρήσης του διαδικτύου και τον τεράστιο αριθμό των ανθρώπων που επισκέπτονται το Διαδίκτυο καθημερινά, με πάνω από 5 δισεκατομμύρια χρήστες Διαδικτύου παγκοσμίως μόνο από τον Απρίλιο του 2022. Είναι ζωτικής σημασίας για έναν έμπορο ή έναν ιδιοκτήτη επιχείρησης, να αξιοποιήσει τον ψηφιακό κόσμο που έχει τεράστια διαδικτυακή διαφημιστική παρουσία για να δημιουργήσει την επωνυμία του ή να εκτοξεύσει τις πωλήσεις του στα ύψη.

Με τη σωστή στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν κυριολεκτικά να προσεγγίσουν οποιονδήποτε έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο ανεξάρτητα από το πού βρίσκεται, και αυτό διευκολύνει την επέκταση της εμβέλειας της επιχείρησής τους στην αγορά και τη σύνδεση με μεγαλύτερο κοινό σε διαφορετικά ψηφιακά κανάλια. Επιπλέον, το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει ελάχιστο αρχικό κόστος, γεγονός που το καθιστά μια φθηνή τεχνική μάρκετινγκ για αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ παρέχει έναν ευκολότερο τρόπο παρακολούθησης των αποτελεσμάτων των διαφημιστικών καμπανιών. Είτε αυτό σημαίνει τον αριθμό των επισκέψεων στην αρχική σελίδα μιας επιχείρησης είτε τον αριθμό των άμεσων αγορών, το λογισμικό ψηφιακού μάρκετινγκ παρακολουθεί αυτόματα τον αριθμό των μετατροπών που λαμβάνονται. Το ψηφιακό μάρκετινγκ κάνει επίσης τη συλλογή δεδομένων πελατών ευκολότερη, πιο στοχευμένη και ακριβέστερη.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την επικοινωνία με τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο και προσφέρει επίσης στους πελάτες την ευκαιρία να αναλάβουν δράση αμέσως μετά την προβολή μιας διαφήμισης ή περιεχομένου. Ωστόσο, αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί στην παραδοσιακή διαφήμιση.

Τι είναι η τοποθέτηση στη μηχανή αναζήτησης;

Η τοποθέτηση στις μηχανές αναζήτησης εστιάζει σε μια συνεχή βελτιστοποίηση συγκεκριμένων σελίδων της ιστοσελίδας μιας επιχείρησης με στόχο την επίτευξη υψηλότερων αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης για λέξεις-κλειδιά ειδικά στοχευμένες. Αυτή η διαδικασία επιτρέπει στις ιστοσελίδες να είναι πιο διαθέσιμες ή να εμφανίζονται σε σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης όπως το Google, δημιουργώντας έτσι περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπο και αυξάνοντας τις πωλήσεις και την αφοσίωση.

Με άλλα λόγια, η τοποθέτηση στις μηχανές αναζήτησης είναι ένα υποσύνολο της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) που εστιάζει στην επίτευξη υψηλότερων ταξινομήσεων για συγκεκριμένες σελίδες αντί στην τελειοποίηση του ιστότοπου στο σύνολό του ή στην επιλογή λέξεων-κλειδιών για βελτιστοποίηση, όπως φαίνεται στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Η τοποθέτηση στις μηχανές αναζήτησης είναι κάτι που γίνεται μετά τη δημιουργία και την εφαρμογή ενός καλού σχεδίου SEO.

Γιατί έχει σημασία η τοποθέτηση στη μηχανή αναζήτησης;

Μια μελέτη στο Backlinko αποκάλυψε ότι τα τρία κορυφαία αποτελέσματα σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανής αναζήτησης (SERP) λαμβάνουν τα περισσότερα οργανικά κλικ από όλα τα αποτελέσματα για μια λέξη-κλειδί. Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι η άνοδος μόνο μία θέση μπορεί να βελτιώσει την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) μιας επιχείρησης κατά 30%.

Ωστόσο, η τοποθέτηση στις μηχανές αναζήτησης δεν αφορά μόνο την επίτευξη υψηλότερων ταξινομήσεων στο Google, επειδή τα SERP δεν περιλαμβάνουν πλέον μόνο συνδέσμους. Τα SERP περιέχουν πολλά χαρακτηριστικά SERP όπως επιλεγμένα αποσπάσματα, προγνωστικές αναζητήσεις, κορυφαίες ιστορίες, αποτελέσματα βίντεο και γραφήματα γνώσης. Ως εκ τούτου, η ανάγκη να μεγιστοποιηθεί η επιπλέον ακίνητη περιουσία SERP, η οποία συνεπάγεται όχι μόνο υψηλή κατάταξη αλλά και κατάταξη πολλές φορές στην ίδια σελίδα.

Πώς να βελτιώσετε τη θέση στις μηχανές αναζήτησης

Μερικές από τις κοινές τεχνικές για τη βελτιστοποίηση της θέσης στις μηχανές αναζήτησης είναι το On-page SEO και το Off-page SEO. Το on-page SEO εστιάζει στη βελτίωση του περιεχομένου των ιστοσελίδων για να αυξήσει την κατάταξή τους στα SERP. Παραδείγματα on-page SEO περιλαμβάνουν τη βελτιστοποίηση τίτλων και μέτα-περιγραφών, τη βελτιστοποίηση εικόνων και τη δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου που προσελκύει τις μηχανές αναζήτησης.

Από την άλλη πλευρά, το Off-page SEO δίνει έμφαση στη βελτίωση της προβολής μιας ιστοσελίδας με τη δημιουργία συνδέσμων από ιστότοπους υψηλής ποιότητας. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω backlinks, παραπομπών και κοινοποιήσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Μια άλλη κοινή τακτική για τη βελτιστοποίηση της θέσης στις μηχανές αναζήτησης είναι η έρευνα λέξεων-κλειδιών που προσδιορίζουν τις πιο σχετικές λέξεις-κλειδιά για μια ιστοσελίδα και η στόχευση των λέξεων-κλειδιών για τη βελτίωση της κατάταξής της στα SERP. Επιπλέον, η χρήση τεχνικού SEO βοηθά στη βελτιστοποίηση της δομής μιας ιστοσελίδας ώστε να μπορεί να αποδίδει καλύτερα στην κατάταξη του SERP.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας άλλος τρόπος για τη βελτίωση της θέσης στις μηχανές αναζήτησης. Συνεπάγεται τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου που προσελκύει κοινές χρήσεις και backlinks στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προσελκύοντας έτσι νέους επισκέπτες σε μια ιστοσελίδα και στη συνέχεια μετατρέποντάς τους σε πελάτες.

Συμπερασματικά, τα οφέλη από τη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ και της τοποθέτησης στις μηχανές αναζήτησης στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ οποιασδήποτε επιχείρησης δεν μπορούν να υπερτονιστούν. Πριν από την τρέχουσα ψηφιακή εποχή, δεν υπήρχε ποτέ τρόπος να επικοινωνείτε συνεχώς με τους πελάτες και επίσης να αποκτήσετε τεράστια προβολή. Μέχρι στιγμής, τίποτα δεν προσφέρει το διαμέτρημα της εξατομίκευσης που παρέχει το ψηφιακό μάρκετινγκ και η τοποθέτηση στις μηχανές αναζήτησης. Ως εκ τούτου, η ανάγκη εξοικείωσης με τις απεριόριστες δυνατότητές τους και εμπειρία ανάπτυξης στις επιχειρήσεις.
___
By Angela Scott-Briggs
Μετάφραση: Θεοδωρίδης Θωμάς
source: TechBullion