Καθώς η αγορά κινητής τηλεφωνίας αναπτύσσεται και η διαφήμιση για κινητές συσκευές χρησιμοποιείται σε ευρύτερη κλίμακα, υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση για πιο εξελιγμένη τεχνολογία. Στη σημερινή βιομηχανία της διαφήμισης για κινητά, η προγραμματική διαφήμιση είναι ένα από τα πιο καυτά θέματα. Το Interactive Advertising Bureau αναφέρει ότι οι αγορές μέσων μέσω προγραμματικής διαφήμισης αντιπροσωπεύουν περίπου το 85% του συνόλου των δαπανών για ψηφιακές διαφημίσεις.

Τα οφέλη της προγραμματικής διαφήμισης

  1. Το Programmatic αυτοματοποιεί τη διαδικασία λήψης αποφάσεων για την αγορά μέσων για διαφημίσεις για κινητές συσκευές, επιτρέποντάς σας να αγοράζετε εμφανίσεις που στοχεύουν το συγκεκριμένο κοινό σας σε μια ρύθμιση υποβολής προσφορών σε πραγματικό χρόνο (RTB).
  2. Χρησιμοποιεί αυτοματοποιημένη τεχνολογία, η οποία βελτιώνει την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας αγοράς πολυμέσων. Τα δεδομένα συλλέγονται και αναλύονται πιο αποτελεσματικά για την ανάπτυξη πληροφοριών για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης της καμπάνιας.
  3. Εξοικονομεί χρόνο και χρήμα. Με τη προγραμματική διαφήμιση, ο εκδότης δεν χρειάζεται να δημιουργήσει καμπάνιες και ο διαφημιζόμενος δεν χρειάζεται να διανείμει ετικέτες διαφημίσεων. Οι τιμές του αποθέματος αποφασίζονται σε πραγματικό χρόνο μέσω μιας δημοπρασίας όπου μπορούν να συμμετέχουν διάφοροι εκδότες ή/και διαφημιστές.

Έχουμε συλλέξει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε σχετικά με τα βασικά στοιχεία της προγραμματικής, τους παίκτες στην αγορά και τις στρατηγικές προγραμματικής, στον Οδηγό για αρχάριους για τη προγραμματική διαφήμιση.

Τάσεις της προγραμματικής για κινητά

Με τη συνεχή ανάπτυξη και διάδοση της προγραμματικής διαφήμισης, αυτές οι τάσεις θα σας βοηθήσουν να μεγιστοποιήσετε την επόμενη καμπάνια σας.

1. Ευρύτερη υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην προγραμματική διαφήμιση
Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, οι έμποροι μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα το κοινό τους, κάτι που οδηγεί σε πιο προσαρμοσμένα και συναφή διαφημιστικά μηνύματα. Από την παρακολούθηση ολόκληρης της διοχέτευσης μάρκετινγκ έως τη συλλογή δεδομένων σχετικά με τη συμπεριφορά και τις τάσεις των πελατών, είναι ένα ιδανικό εργαλείο σχολίων στο οποίο πρέπει να επενδύσετε αυτήν τη στιγμή.

2. Μεγαλύτερες δαπάνες για προγραμματική τεχνολογία
Η εφαρμογή προγραμματικής λαμβάνει τεράστια ώθηση λόγω της αυξημένης εστίασης στη δημιουργία εσόδων από εφαρμογές και στη βελτιστοποίηση απόδοσης. Οι συναλλαγές των περισσότερων δολαρίων ψηφιακής οθόνης ΗΠΑ πραγματοποιούνται χρησιμοποιώντας τεχνολογία προγραμματικής. Προβλέπεται ότι έως το 2021, οι διαφημιστές ψηφιακής προβολής στις ΗΠΑ θα επενδύσουν σχεδόν 80 δισεκατομμύρια δολάρια στη προγραμματική διαφήμιση.

3. Το 5G θα αλλάξει τη προγραμματική διαφήμιση
Το λανσάρισμα της πέμπτης γενιάς κυψελωτών κινητών επικοινωνιών (5G) πρόκειται να καταιγίσει το τοπίο του κυψελωτού εύρους ζώνης. Το εύρος ζώνης του 5G είναι πιθανό να ξεπεράσει τα 100 gigabits ανά δευτερόλεπτο, το οποίο είναι 100 φορές ταχύτερο από τους προκατόχους του. Αυτό προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για διαδραστικές μορφές διαφήμισης, καθώς και μεγαλύτερα μεγέθη αρχείων.

4. Επιστροφή διαφημιστικών δημιουργικών υψηλού αντίκτυπου
Η δυναμική βελτιστοποίηση δημιουργικού, η οποία μπορεί να εφαρμοστεί μέσω μιας πλατφόρμας διαχείρισης δημιουργικού, επιτρέπει την παραγωγή υψηλής ποιότητας, συναφών και αποτελεσματικών διαφημίσεων για τους χρήστες. Η επιτυχία του βασίζεται στη χρήση σωστών μορφών διαφήμισης στο σωστό περιβάλλον, διασφαλίζοντας ότι η εμφανισιμότητα συνδυάζεται με την απομνημόνευση.

5. Περιορίστε την παρακολούθηση διαφημίσεων
Με την ανακοίνωση της Apple για προγραμματισμένες ενημερώσεις απορρήτου στις αρχές του 2021, ο κλάδος της διαφήμισης για κινητά πρέπει να αρχίσει να προετοιμάζεται και να αναζητά τρόπους εκτέλεσης αποτελεσματικών καμπανιών με ενεργοποιημένη την περιορισμένη παρακολούθηση διαφημίσεων (LAT). Πρόκειται για μια σημαντική αναταραχή της βιομηχανίας, χωρίς συγκεκριμένη εναλλακτική λύση στο τραπέζι ακόμη, και απαιτεί λύσεις εκτός συσκευασίας.
source:aarki.com
μεταφραση: Theodoridis Thomas