23 Νοεμβρίου, 2022 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Όταν ασχολείστε με μια επιχείρηση, πρέπει να σκέφτεστε τους πελάτες σας τόσο βαθιά όσο σκέφτεστε για την επιχείρησή σας. Για να παραμείνετε στην αγορά για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα πρέπει να καλλιεργήσετε ισχυρές, ουσιαστικές σχέσεις με τους πελάτες σας. Εάν διαδοθεί από στόμα σε στόμα, θα είστε τυχεροί που θα έχετε περισσότερους πελάτες να έρχονται στην επιχείρησή σας.

Σύμφωνα με το Fortune Business Insights, η παγκόσμια αγορά διαχείρισης εμπειρίας πελατών προβλέπεται να αυξηθεί από 11,34 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 σε 32,53 δισεκατομμύρια δολάρια το 2029 με CAGR 16,2% την περίοδο 2022-2029.

Ως εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ, εναπόκειται σε εσάς να αποφασίσετε πόσες εφαρμογές και εργαλεία θέλετε να χρησιμοποιήσετε για την εργασία σας. Ένα τέτοιο εργαλείο που κάνει τον γύρο της αγοράς για την αλλαγή του τρόπου με τον οποίο γίνονται οι επιχειρήσεις είναι ένα λογισμικό CRM (διαχείριση πελατειακών σχέσεων).

Όταν θέλετε να τους προσφέρετε ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών και ικανοποίηση, τίποτα δεν ξεπερνά την ουσία ενός εργαλείου CRM πωλήσεων. Είναι ένας τρόπος να προσφέρετε στους πελάτες σας μια προσωπική εμπειρία που συνεισφέρει στη συνολική επιτυχία της εταιρείας σας στην ψηφιακή αγορά.

Γιατί το Digital Marketing Agency σας χρειάζεται ένα λογισμικό CRM?

Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, όλη σας η εστίαση θα είναι να κάνετε τον πελάτη σας ευτυχισμένο και να εκπληρώσετε όλα όσα σας ζητούν. Σε τελική ανάλυση, έχουν τη δύναμη να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες σε εσάς, αν τους αρέσουν οι υπηρεσίες σας. Αλλά δυστυχώς, είναι επίσης δυνατό το ακριβώς αντίθετο. Οι καλές σας πράξεις δεν θα εξαπλωθούν τόσο γρήγορα όσο οι μη ικανοποιητικές υπηρεσίες σας.

Επιπλέον, όταν χρησιμοποιείτε πολλές εφαρμογές σε μια μέρα, είναι πολύ δύσκολη η εναλλαγή από τη μια εφαρμογή στην άλλη. Ο χρόνος που απαιτείται και η απογοήτευση που προκαλείται εξαιτίας αυτού μπορεί επίσης να έχει αρνητικό αντίκτυπο στις συνολικές πωλήσεις σας και να προσθέσει περισσότερους πελάτες στη λίστα με τους μη ικανοποιημένους πελάτες σας.

Ας ρίξουμε μια ματιά στο γιατί πιστεύουμε ότι η εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ πρέπει να επενδύσει σε ένα καλό λογισμικό CRM.

Προσαρμοσμένες αλληλεπιδράσεις πελατών

Οι επιχειρήσεις πρέπει να συμβαδίζουν με τις μαζικές πληροφορίες που έχουν σχετικά με το κοινό-στόχο τους, τους υπάρχοντες πελάτες και άλλες κερδοφόρες προοπτικές. Όταν χρησιμοποιείτε ένα CRM πωλήσεων για τη δημιουργία φύλλων δεδομένων, ανοίγετε τον δρόμο για εύκολη επικοινωνία μεταξύ εσάς και όλων στους οποίους θέλετε να πουλήσετε τις υπηρεσίες σας.

Ένα CRM μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε μια ιδέα για τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα του δυνητικού κοινού σας βάσει των οποίων μπορείτε να το κάνετε να δει τις διαφημίσεις των πραγμάτων που αναζητούν. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης με την αντίληψη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να δημιουργήσετε ένα εξατομικευμένο διαφημιστικό σχέδιο για αυτούς.

Με τις πληροφορίες των συμπαθειών και των αντιπαθειών των πελατών σας, μπορείτε να δημιουργήσετε εξατομικευμένα μηνύματα και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να τους υπενθυμίσετε για την επιχείρησή σας που μπορεί να οδηγήσει σε ενδεχόμενη αγορά. Επίσης, στέλνοντας έγκαιρες ενημερώσεις στους υπάρχοντες πελάτες σας, μπορείτε να τους πείτε ότι νοιάζεστε για αυτούς και τις ανάγκες τους. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ιστολόγια και άρθρα που θα ενδιαφέρουν τους πελάτες σας και θα τους μιλούν για την επιχείρησή σας ταυτόχρονα.

Επιτυχημένες καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ

Με ένα καλά κατασκευασμένο CRM, μπορείτε να στοχεύσετε τους σωστούς πελάτες με τις σωστές διαφημίσεις και υπηρεσίες, καθώς έχετε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα ενδιαφέροντά τους, τα δημογραφικά στοιχεία, την ηλικία, το φύλο και πολλά άλλα. Τα αποθηκευμένα δεδομένα προσθέτουν στη δημιουργία νέων εκστρατειών ψηφιακού μάρκετινγκ για να προσελκύσουν περισσότερους υποψήφιους πελάτες και να έχετε περισσότερες πιθανότητες να τους μετατρέψετε σε πελάτες σας.

Μετακινηθείτε σε μία καμπάνια ευρείας βάσης και βεβαιωθείτε ότι μόνο εκείνοι οι άνθρωποι βλέπουν την καμπάνια που ενδιαφέρονται για αυτήν και έχουν πιθανότητες να γίνουν πελάτες σας. Αυτό μπορεί να γίνει με τη βοήθεια των δεδομένων που έχει συλλέξει το CRM σας μέσω ερωτημάτων για δραστηριότητες κοινωνικών μέσων.

Μαζί με τον ιστότοπό σας, μπορείτε να δημοσιεύσετε αυτές τις καμπάνιες σε διάφορες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης που έχουν τακτική εισροή πελατών-στόχων σας. Αν τύχει να παρουσιάσετε τις υπηρεσίες σας με τρόπο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του πελάτη σας, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας και να έρθουν σε επαφή μαζί σας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Βελτιωμένη ικανοποίηση πελατών

Όταν όλες οι πληροφορίες σχετικά με έναν πελάτη αποθηκεύονται στο CRM σας, θα γνωρίζετε αυτόματα πώς να καλύψετε τις απαιτήσεις του. Όταν τα στελέχη σας θα συζητήσουν μαζί τους, θα ξέρουν τι να τους πουν και τι όχι, ώστε να έχουν περισσότερες πιθανότητες να τους διατηρήσουν. Οι γρήγορες απαντήσεις σε κάθε ερώτημα θα δείξουν στους πελάτες σας ότι νοιάζεστε για τις ανάγκες τους και ξέρετε τι είναι σωστό για αυτούς.

Με την εμπειρία σας με κάθε ικανοποιημένο πελάτη, θα μπορείτε να βοηθήσετε και άλλους αντιπροσώπους να ικανοποιήσουν περισσότερους πελάτες στη σειρά. Βλέποντας ότι τα έργα τους παρακολουθούνται, επεξεργάζονται και διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο, σύντομα θα γίνετε η αγαπημένη τους εταιρεία ψηφιακής αγοράς.

Ένας πολύ ικανοποιημένος πελάτης έχει τις μέγιστες πιθανότητες να γίνει πιστός πελάτης σας, ο οποίος θα διαδώσει μια λέξη για εσάς που μπορεί να κάνει τους φίλους και την οικογένειά του ως νέους υποψήφιους πελάτες. Εξάλλου, για οποιονδήποτε οργανισμό, η επικοινωνία είναι το κλειδί και αν μπορείτε να την κατακτήσετε, μπορείτε να φτάσετε όπου θέλετε.

Εξατομικευμένα μέσα πληροφορίας πωλήσεων

Ο τρόπος με τον οποίο χειρίζεστε κάθε νέο δυνητικό πελάτη έχει σημαντικό αντίκτυπο στο τι θα συμβεί με αυτόν τον δυνητικό πελάτη στο επόμενο στάδιο. Αν και τα περισσότερα μεσα πληροφορίας πωλήσεων λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο, εάν αισθάνεστε την ανάγκη να κάνετε κάτι άλλο, μπορείτε να δημιουργήσετε τα δικά σας μέσα πληροφορίας σύμφωνα με τον πελάτη που στοχεύετε. Αφού δημιουργήσετε τη διοχέτευσή σας, θα χρειαστεί να προσθέσετε καθαρά κάθε βήμα στη διοχέτευση σας.

Από την εύρεση μιας νέας ευκαιρίας μέχρι τα αποτελέσματα που παρέχετε, όλα πρέπει να έχουν μια σαφή αναφορά στη διάθεσή σας. Όταν ξέρετε τι θέλει ο πελάτης σας και τι μπορείτε να προσφέρετε, το μέσο πληροφορίας σας θα αποδειχθεί αυτόματα επιτυχημένος. Εάν δεν προσαρμόσετε το μέσο πληροφορίας σύμφωνα με τις απαιτήσεις, θα μειώσει την αποτελεσματικότητα των πωλήσεών σας.

Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να ρίξετε μια ματιά στις προηγούμενες πωλήσεις σας και να δείτε πώς λειτούργησαν. Μάθετε τι λειτούργησε, τι όχι και τι μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε. Διατηρήστε τη διαδικασία όσο πιο απλοποιημένη και αποτελεσματική μπορείτε, ώστε ο καθένας στην ομάδα σας να γνωρίζει τον ρόλο του και να μπορείτε να αυξήσετε τη λίστα των ικανοποιημένων πελατών σας.

Με λίγα λόγια

Για μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ, η δημιουργία πηγών απαιτεί συνεχείς προσπάθειες. Με ένα λογισμικό CRM πωλήσεων, αποκτάτε μια πλήρη εικόνα των απαιτήσεων ενός πελάτη που σας βοηθούν να κάνετε καλύτερες παραδόσεις την κατάλληλη στιγμή. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το CRM με τον τρόπο που πιστεύετε ότι θα προσθέσει αξία στο ταξίδι σας και του πελάτη.
___
by Evertise
μετάφραση: Θωμάς Θεοδωρίδης
source: bignewsnetwork.com