Μια λεπτομερής μελέτη που δημοσιεύτηκε από την Google, αποκαλύπτει ότι το 40% των χρηστών πραγματοποιεί αναζήτηση αποκλειστικά μέσω smartphone. Ο αριθμός των ανθρώπων που αναζητούν στο Google μέσω κινητής συσκευής είναι μεγαλύτερος από ποτέ, με τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες αναζήτησης να περιστρέφονται γύρω από την υγεία, την ανατροφή των παιδιών και την ομορφιά-φροντίδα.

Άλλα κορυφαία ευρήματα από τη μελέτη της Google για τους χρήστες του διαδικτύου, έδειξαν ότι:

√ Το 80% χρησιμοποιεί ένα smartphone.

√ Το 67% χρησιμοποιεί επιτραπέζιο υπολογιστή.

√ Το 16% χρησιμοποιεί tablet.

√ Το 57% χρησιμοποιεί περισσότερους από 1 τύπους συσκευής.

√ Το 27% χρησιμοποιεί μόνο smartphone.

√ Το 14% χρησιμοποιεί μόνο επιτραπέζιο υπολογιστή.

Κατηγοριοποιώντας τα παραπάνω ευρήματα, προκύπτει ένα ενδιαφέρον συμπέρασμα. Από το ποσοστό των χρηστών που χρησιμοποιούν μόνο έναν τύπο συσκευής, οι χρήστες που χρησιμοποιούν μόνο smartphones είναι σχεδόν διπλάσιοι από αυτούς που χρησιμοποιούν μόνο επιτραπέζιο υπολογιστή.

Επίσης, ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο είναι οι χρόνοι που ξοδεύουν οι χρήστες των διαφόρων συσκευών στο διαδίκτυο. Η έρευνα δείχνει ότι οι χρήστες που χρησιμοποιούν smartphones, αφιερώνουν τουλάχιστον 3 ώρες ημερησίως σερφάροντας στο διαδίκτυο. Αντιθέτως, οι χρήστες των επιτραπέζιων υπολογιστών δαπανούν κατά μέσο όρο 2 ώρες, ενώ οι χρήστες tablet 75 λεπτά.

 

Σε αυτό το σημείο, η Google προειδοποιεί τους digital marketers και τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πω αν δεν κάνουν μια προσπάθεια να προσεγγίσουν τους χρήστες κινητών συσκευών και να τους προσφέρουν μια άριστη εμπειρία χρήστη, αυτό ισοδυναμεί με απώλεια 1/4 του αγοραστικού κοινού.

Ζούμε σε έναν κόσμο όπου οι άνθρωποι ζητούν άμεσα απαντήσεις μπροστά στα μάτια τους, και για να τις αποκτήσουν, σπεύδουν στην κοντινότερη συσκευή

Οι επιτραπέζιοι υπολογιστές παρουσιάζουν peak στην χρήση τους γύρω στις 8πμ, κάτι που φαίνεται λογικό μιας και εκείνη την ώρα οι άνθρωποι αρχίζουν την εργασία τους. Η χρήση των spartphones παρουσιάζει peak το απόγευμα με ιδιαίτερη αύξηση τις βραδινές ώρες, στο λεγόμενο prime time.

 

Η χρήση των smartphones φαίνεται να είναι συνεχόμενη κατά τη διάρκεια της ημέρας, παρουσιάζοντας αύξηση γύρω στο μεσημέρι και συνεχίζοντας με σταθερά νούμερα το απόγευμα και τη νύχτα, καταλήγοντας ότι δεν υπάρχει κάποιο κενό διάστημα μεταξύ των αναζητήσεων που πραγματοποιούνται από κινητές συσκευές.

Τα δεδομένα της Google βασίζονται σε ευρήματα από μια συμπεριφορική μέτρηση 11.964 opt-in users της Google, από 1 Ιανουαρίου 2016 έως 31 Μαρτίου 2016. Οι opt-in users περιλαμβάνουν δημογραφικά κατοίκους των ΗΠΑ, ηλικίας 18-49 χρόνων.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την μελέτη της Google διάβασε το PDF.

Πηγή: grow-digital.gr