06 Δεκεμβρίου, 2018 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Η display διαφήμιση συγκαταλέγεται στις πιο διαδεδομένες μεθόδους ψηφιακής διαφήμισης. Η διαφήμιση αυτή, προσφέρει τη δυνατότητα προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω banner διαφόρων μεγεθών. Πρόκειται για έναν τύπο online διαφήμισης σε μορφή banner, rich media ή σε άλλη μορφή.

Είναι δηλαδή  η χρήση του διαδικτύου ως διαφημιστικού μέσου, όπου διαφημιστικά μηνύματα εμφανίζονται σε ιστοσελίδες ή / και σε σελίδες με αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης. Οι στοχευμένες διαφημίσεις στο διαδίκτυο μπορούν να δώσουν ένα προσιτό τρόπο για να τεθεί το διαφημιστικό μήνυμα μπροστά από το ακριβές κοινό στόχο που προσπαθεί κανείς να προσεγγίσει όπως αναφέρει και το  business.vrisko.gr.

Τρόπος Διαφήμισης Banner: χαρακτηριστικά ορθογώνια ή τετράγωνη διαφήμιση που τοποθετείται σε μια ιστοσελίδα είτε στο πάνω μέρος, είτε στο κάτω, είτε στις πλευρές του περιεχομένου της και όταν κάποιος κάνει κλικ σε αυτό μεταφέρεται στην ιστοσελίδα του διαφημιστή με την οποία είναι συνδεδεμένο.Το banner μπορεί να περιέχει κείμενο, εικόνες  και κινούμενα γραφικά (animation).

Πώς να είστε δημιουργικοί με τα banner; 

  • Προσθέστε εικόνες που τραβάνε το ενδιαφέρον.
  • Να χρησιμοποιείτε τα μεγέθη που είναι τα πιο επιτυχημένα (πχ 300 × 250 ή 728 × 90).
  • Διατηρείτε συνέπεια με τα χρώματα, το κείμενο και την τοποθέτηση των κουμπιών.
  • Κάντε το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε ξεκάθαρο και άμεσα ορατό.

Η display διαφήμιση συμβάλλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και προωθεί την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών.