Ιανουάριος 17, 2019 | Digital Marketing

Πόσα διαφορετικά χρώματα σας πείθουν να αγοράσετε πράγματα;

Έχετε σκεφτεί ποτέ το αποτέλεσμα του χρώματος της σελίδας προορισμού σας στους χρήστες σας; Με τον μέσο χρόνο στη σελίδα να μειώνεται από έτος σε έτος (τώρα 2,4 δευτερόλεπτα), έχουμε περιορισμένο χρονικό διάστημα για να “πείσουμε” τους χρήστες να παραμείνουν στον ιστότοπό μας. Οι εικόνες και τα χρώματα επεξεργάζονται πολύ πιο γρήγορα από τις λέξεις και έτσι διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. .

Η επιλογή της παλέτας χρωμάτων για τον ιστότοπo σας είναι μια επιστήμη. Κάθε χρώμα στο χρώμα του τροχού προκαλεί μια διαφορετική διάθεση ή συναίσθημα. Ενώ τα εφέ χρώματος μπορούν να είναι υποκειμενικά και ποικίλλουν από πολιτισμό σε πολιτισμό, μερικά χρώματα έχουν μια καθολική έννοια. Για παράδειγμα, το κόκκινο γίνεται αντιληπτό ως ζεστό χρώμα και μπλε ως κρύο.

Δεδομένου ότι κάθε χρώμα διεγείρει μια αντίστοιχη αντίδραση, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτά τα συναισθηματικά triggers προς όφελός μας στις σελίδες προορισμού και στα κουμπιά πρόσκλησης για δράση. Ελέγξτε αυτά τα κουμπιά κλήσης για δράση για το συναισθηματικό αποτέλεσμα των χρωμάτων.

Ας εξετάσουμε μερικά παραδείγματα:

Οι αγοραστές  ανταποκρίνονται καλύτερα στο κόκκινο, το μαύρο και το βασιλικό μπλε. Θα βρείτε αυτά τα χρώματα σε καταστήματα γρήγορου φαγητού, εμπορικά κέντρα και σε εκπτωτικά καταστήματα- και μπορούν να λειτουργήσουν καλά για παρορμητικές αγορές.
Οι μάρκες ως μια φιλική, χαρούμενη και σίγουρη προσωπικότητα μάρκας  χρησιμοποιούν πορτοκαλί στην εταιρική τους ετικέτα και στους δικτυακούς τόπους τους: το χρώμα της Φάντα για παράδειγμα,σχετίζεται με τη λήψη αποφάσεων τώρα!
Ψάχνετε να προσελκύσετε χρήστες που θέλουν σταθερότητα και ασφάλεια; Ελέγξτε τα χρώματα μάρκας εταιρειών όπως το American Express, το Skype και η Pfizer και επιλέξτε μπλε για την ιστοσελίδα σας. Ένα κουμπί κλήσης προς δράση με μπλε χρώμα θα λέει:  μπορείτε να μας εμπιστευτείτε. θα σας προσφέρουμε μια αξιόπιστη υπηρεσία. Το μπλε του Ναυτικού τροφοδοτεί την προσοχή των αγοραστών σε έναν προϋπολογισμό.

Η συναισθηματική επίδραση των χρωμάτων στην πώληση

Παρόλο που είναι αυτονόητο ότι τα κουμπιά κλήσης σας για δράση πρέπει να δώσουν προσοχή χωρίς να  συντρίψουν το σχέδιό σας, μπορείτε να προχωρήσετε πολύ στη βελτίωση της απόδοσης της σελίδας προορισμού με τα σωστά χρώματα. Έτσι, αν βρεθείτε να ρωτάτε ποιο χρώμα πουλάει καλύτερα, σκεφτείτε τη δράση που θέλετε να προκαλέσετε στους χρήστες σας. Κατευθύνετέ τους, χρησιμοποιώντας  χρώματα, για να τους πείσετε να κάνουν τις επιλογές που οδηγούν στην πώληση.