Κατεβάστε οδηγίες χρήσης για να δημιουργήσετε νέα διαφημιστική καμπάνια.

Γενικές Ερωτήσεις

Τι είναι το advertiser;

Το advertiser είναι μια RTB (real-time bidding) διαφημιστική πλατφόρμα.

Πώς λειτουργεί το advertiser;

Το advertiser λειτουργεί με τεχνολογία προγραμματικής διαφήμισης (programmatic advertising).

Πώς μπορώ να κάνω εγγραφή;

Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό εδώ.

Πόσους επισκέπτες έχετε διαθέσιμους;

Αυτή τη στιγμή μπορούμε να παραδώσουμε καθημερινά μέχρι και 50.000.000 μοναδικούς επισκέπτες.

Πού θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις μου;

Οι διαφημίσεις σας θα εμφανίζονται στις ιστοσελίδες των συνεργαζόμενων δικτύων του advertiser. Με την πρωτοποριακή μας τεχνολογία διασφαλίζουμε ότι οι διαφημίσεις σας αναρτώνται σε σελίδες με περιεχόμενο που απευθύνεται στο κοινό σας.

Είναι το traffic σας ασφαλές για το AdSense;

Εάν έχετε AdSense στην ιστοσελίδα σας, σας συνιστούμε να χρησιμοποιείτε μόνο Native και Display καμπάνιες. Και οι δύο τρόποι διαφήμισης είναι 100% ασφαλείς και παράλληλα μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά σας.

Μπορώ να διαφημίσω affiliate συνδέσμους;

Ναι, μπορείτε να διαφημίζετε affiliate συνδέσμους ή προσφορές CPA.

Ποια είδη διαφήμισης προσφέρει το advertiser;

  • Native
  • Display
  • Pop-up
  • Pop-under
  • Interstitial

Πως στέλνετε επισκέπτες στη ιστοσελίδα μου;

Η επισκεψιμότητα παρέχεται από τα συνεργαζόμενα δίκτυα.

Πόσους επισκέπτες μπορείτε να προσφέρετε;

Προς το παρών μπορούμε να προσφέρουμε έως 50.000.000 μοναδικούς επισκέπτες ημερησίως.

Η επισκεψιμότητα θα ενισχύσει την θέση μου στην ALEXA;

Βέβαια, χάρη στην ποιοτική επισκεψιμότητα, η θέση της ιστοσελίδας σας στην Alexa θα ενισχυθεί.

Ερωτήσεις Πληρωμής

Ποιο είναι το ελάχιστο ποσό κατάθεσης;

Το ελάχιστο ποσό κατάθεσης είναι 25€.

Ποιες μεθόδους πληρωμής υποστηρίζετε;

  • Πιστωτική / Χρεωστική Κάρτα
  • PayPal
  • Bitcoin
  • Τραπεζική Κατάθεση

Μπορώ να περιορίσω τον προϋπολογισμό της καμπάνιας;

Ναι, έχετε τη δυνατότητα να καθορίσετε τον ημερήσιο και τον συνολικό προϋπολογισμό της καμπάνιας σας.

Ποιος είναι ο ελάχιστος ημερήσιος προϋπολογισμός;

Ο ελάχιστος ημερήσιος προϋπολογισμός μιας καμπάνιας είναι 1€.

Μπορώ να πάρω πίσω τα χρήματά μου;

Μπορούν να επιστραφούν μόνο χρήματα που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και εφόσον συντρέχει μία από τις παρακάτω περιπτώσεις.

Γιατί δεν φαίνεται η κατάθεση μου;

Η πρώτη κατάθεση μέσω PayPal μπορεί να εμφανηστει εως και 6 ώρες αργότερα λόγω επαλήθευσης των στοιχείων.

Μπορώ να περιορίσω τον προϋπολογισμό της καμπάνιας;

Ναι, μπορείτε. Το ελάχιστο ποσό ανά ημέρα είναι τα 1€.

Πως μπορώ να ελέγχω τις δαπάνες μου;

Μπορείτε να ορίσετε ένα συνολικό ποσό ανά καμπάνια.

Κάτω από το ποσό καμπάνιας μπορείτε να ορίσετε το EVEN & ASAP.

ASAP σημαίνει ότι θα λάβετε την επισκεψιμότητα σύμφωνα με το ημερήσιο προϋπολογισμού σας όσο το δυνατόν συντομότερα, ενώ το EVEN σημαίνει ότι η επισκεψιμότητα θα κατανέμεται ομοιόμορφα σε όλη τη διάρκεια των 24 ωρών.

Γενικότερα, το ASAP συνιστάται ιδιαίτερα στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. Εάν οι καμπάνιες σας δεν καταναλώνουν τον ημερήσιου προϋπολογισμό.
  2. Υπάρχουν whitelists /source sampling / οποιεσδήποτε άλλες λειτουργίες εντός των ρυθμίσεων καμπάνιας που μειώνουν σημαντικά την επισκεψιμότητα.

Ερωτήσεις Καμπάνιας

Πόσος χρόνος απαιτείται για την ενεργοποίηση μιας καμπάνιας;

Οι CPM καμπάνιες ενεργοποιούνται εντός 24 ωρών.
Οι CPV καμπάνιες ενεργοποιούνται εντός 5 λεπτών.

Μπορώ να προγραμματίζω καμπάνιες;

Ναι, μπορείτε να υλοποιείτε προγραμματισμένες καμπάνιες σε καθορισμένες ημερομηνίες και ώρες.

Τι είναι το tracking pixel;

Το pixel χρησιμοποιείτε για τη συλλογή των πληροφοριών των επισκεπτών σας σε segments και στη συνέχεια μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για στόχευση στην καμπάνια. Επίσης, η χρήση του tracking pixel σας επιτρέπει να στείλετε τις πληροφορίες σχετικά με τις μετατροπές στις αναφορές και να τις παρακολουθείτε στον πίνακα ελέγχου.

Πώς μπορώ να προσθέσω ένα tracking pixel;

Υπάρχουν δύο τρόποι για να προσθέσετε ένα pixel:

  1. Μεταβείτε στη σελίδα Pixels και κάντε click στο “Νέο pixel”. Καταχωρίστε το όνομα και το διάστημα που θα παραμείνει ενεργό. Στη συνέχεια, το pixel θα εμφανιστεί στη σελίδα Pixels. Για να λάβετε τον κώδικα του pixel που μόλις δημιουργήσατε, κάντε click στο “Λήψη Kώδικα”.
  2. Δημιουργήστε μια νέα καμπάνια και επιλέξτε pixel από τους διαθέσιμους τύπους παρακολούθησης. Θα εμφανιστεί ο κώδικας που πρέπει να προσθέσετε στην ιστοσελίδα σας.

Δέχεστε ιστοσελίδες με ήχο ή βίντεο;

Ναι, δεν υπάρχουν περιορισμοί.

Δέχεστε ιστοσελίδες για ενήλικες;

Όχι, δεν δεχόμαστε ιστοσελίδες με περιεχόμενο για ενήλικες.

Επιτρέπονται ιστοσελίδες με POP-UPS;

Ναι, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το Source ID για να κάνω βελτιστοποίηση την καμπάνια μου;

Ναι, μπορείτε.
Πηγαίνετε στο Νέα Καμπάνια,
 ενεργοποιήστε στις σύνθετες ρυθμίσεις την “Στόχευση ανά domain”.

Μπορώ να κάνω στόχευση ανά περιηγητή;

Ναι, μπορείτε.
Ναι, μπορείτε να επιλέξετε από ποιους περιηγητές θα δέχεστε επισκέπτες.

Μπορώ να κάνω στόχευση ανά χώρα;

Ναι, μπορείτε.

Λεξιλόγιο

CPV (Cost Per View) - Κόστος ανά Προβολή

Το κόστος ανά προβολή είναι ένα μοντέλο τιμολόγησης που χρησιμοποιείται στην online διαφήμιση, σύμφωνα με το οποίο ο διαφημιστής πληρώνει για κάθε επισκέπτη.

CPM (Cost Per Mille) - Κόστος ανά Χιλιάδα

Το CPM είναι ένα μοντέλο τιμολόγησης που χρησιμοποιείται στην online διαφήμιση, σύμφωνα με το οποίο ο διαφημιστής πληρώνει ανά 1000 εμφανίσεις της διαφήμισης και είναι κατάλληλο για προώθηση της εμπορικής ταυτότητας.

KPI (Key Performance Indicator) - Βασικός Δείκτης Επιδόσεων

Ο KPI είναι μια μετρήσιμη τιμή η οποία δείχνει σε ποιο βαθμό μια επιχείρηση επιτυγχάνει με αποδοτικό τρόπο βασικούς επιχειρηματικούς στόχους. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τέτοιους δείκτες για να αξιολογούν τον βαθμό επιτυχίας τους στην επίτευξη στόχων.

ROI (Return On Investment) - Απόδοση Επένδυσης

Είναι ένας δείκτης σχετικά με την απόδοση το οποίο χρησιμοποιείται για την αξιολόγηση της αποδοτικότητας μιας επένδυσης ή για τη σύγκριση της απόδοσης μιας σειράς διαφορετικών επενδύσεων. Επίσης μετρά το ποσό της απόδοσης μιας επένδυσης σε σχέση με το κόστος της. Υπολογίζεται διαιρώντας το κέρδος (απόδοση) της επένδυσης με το κόστος της.

RTB (Real-Time Bidding) - Υποβολή Προσφορών σε Πραγματικό Χρόνο

Τρόπος υποβολής προσφορών για διαφημιστικό απόθεμα, το οποίο χρησιμοποιείται ως επί το πλείστον σε διαφημίσεις προβολής. Πρόκειται για έναν αυτοματοποιημένο τρόπο αγοράς και πώλησης διαφημιστικού αποθέματος ο οποίος, σε αντίθεση με τη μαζική αγορά και πώληση επισκεψιμότητας, προσφέρει μεγάλη ευελιξία.

SSP (Supply-Side Platform) - Πλατφόρμα Προσφοράς

Το SSP μπορεί να βοηθήσει τους εκδότες να πουλήσουν ψηφιακές εμφανίσεις διαφημίσεων σε αυτοματοποιημένες δημοπρασίες. Οι εκδότες μπορούν να πουλήσουν και να διαχειριστούν το αποθεματικό display, native ή βίντεο διαφημίσεων σε desktop, tablet και smartphone μέσω των SSP.