Το advertiser είναι μια RTB (real-time bidding) διαφημιστική πλατφόρμα.
Το advertiser λειτουργεί με τεχνολογία προγραμματικής διαφήμισης (programmatic advertising).
Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό εδώ.
Αυτή τη στιγμή μπορούμε να παραδώσουμε καθημερινά μέχρι και 50.000.000 μοναδικούς επισκέπτες.
Οι διαφημίσεις σας θα εμφανίζονται στις ιστοσελίδες των συνεργαζόμενων δικτύων του advertiser. Με την πρωτοποριακή μας τεχνολογία διασφαλίζουμε ότι οι διαφημίσεις σας αναρτώνται σε σελίδες με περιεχόμενο που απευθύνεται στο κοινό σας.
Εάν έχετε AdSense στην ιστοσελίδα σας, σας συνιστούμε να χρησιμοποιείτε μόνο Native και Display καμπάνιες. Και οι δύο τρόποι διαφήμισης είναι 100% ασφαλείς και παράλληλα μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά σας.
Ναι, μπορείτε να διαφημίζετε affiliate συνδέσμους ή προσφορές CPA.
Η επισκεψιμότητα παρέχεται από τα συνεργαζόμενα δίκτυα.
Προς το παρών μπορούμε να προσφέρουμε έως 50.000.000 μοναδικούς επισκέπτες ημερησίως.
Βέβαια, χάρη στην ποιοτική επισκεψιμότητα, η θέση της ιστοσελίδας σας στην Alexa θα ενισχυθεί.
Το ελάχιστο ποσό κατάθεσης είναι 25€.
Ναι, έχετε τη δυνατότητα να καθορίσετε τον ημερήσιο και τον συνολικό προϋπολογισμό της καμπάνιας σας.
Ο ελάχιστος ημερήσιος προϋπολογισμός μιας καμπάνιας είναι 1€.
Μπορούν να επιστραφούν μόνο χρήματα που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και εφόσον συντρέχει μία από τις παρακάτω περιπτώσεις.
Η πρώτη κατάθεση μέσω PayPal μπορεί να εμφανηστει εως και 6 ώρες αργότερα λόγω επαλήθευσης των στοιχείων.
Ναι, μπορείτε. Το ελάχιστο ποσό ανά ημέρα είναι τα 1€.
Μπορείτε να ορίσετε ένα συνολικό ποσό ανά καμπάνια.
Κάτω από το ποσό καμπάνιας μπορείτε να ορίσετε το EVEN & ASAP.
ASAP σημαίνει ότι θα λάβετε την επισκεψιμότητα σύμφωνα με το ημερήσιο προϋπολογισμού σας όσο το δυνατόν συντομότερα, ενώ το EVEN σημαίνει ότι η επισκεψιμότητα θα κατανέμεται ομοιόμορφα σε όλη τη διάρκεια των 24 ωρών.
Γενικότερα, το ASAP συνιστάται ιδιαίτερα στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Οι CPM καμπάνιες ενεργοποιούνται εντός 24 ωρών.
Οι CPV καμπάνιες ενεργοποιούνται εντός 5 λεπτών.
Ναι, μπορείτε να υλοποιείτε προγραμματισμένες καμπάνιες σε καθορισμένες ημερομηνίες και ώρες.
Το pixel χρησιμοποιείτε για τη συλλογή των πληροφοριών των επισκεπτών σας σε segments και στη συνέχεια μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για στόχευση στην καμπάνια. Επίσης, η χρήση του tracking pixel σας επιτρέπει να στείλετε τις πληροφορίες σχετικά με τις μετατροπές στις αναφορές και να τις παρακολουθείτε στον πίνακα ελέγχου.
Υπάρχουν δύο τρόποι για να προσθέσετε ένα pixel:
Ναι, δεν υπάρχουν περιορισμοί.
Όχι, δεν δεχόμαστε ιστοσελίδες με περιεχόμενο για ενήλικες.
Ναι, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Ναι, μπορείτε.
Πηγαίνετε στο Νέα Καμπάνια, ενεργοποιήστε στις σύνθετες ρυθμίσεις την “Στόχευση ανά domain”.
Ναι, μπορείτε.
Ναι, μπορείτε να επιλέξετε από ποιους περιηγητές θα δέχεστε επισκέπτες.
Ναι, μπορείτε.
Το κόστος ανά προβολή είναι ένα μοντέλο τιμολόγησης που χρησιμοποιείται στην online διαφήμιση, σύμφωνα με το οποίο ο διαφημιστής πληρώνει για κάθε επισκέπτη.
Το CPM είναι ένα μοντέλο τιμολόγησης που χρησιμοποιείται στην online διαφήμιση, σύμφωνα με το οποίο ο διαφημιστής πληρώνει ανά 1000 εμφανίσεις της διαφήμισης και είναι κατάλληλο για προώθηση της εμπορικής ταυτότητας.
Ο KPI είναι μια μετρήσιμη τιμή η οποία δείχνει σε ποιο βαθμό μια επιχείρηση επιτυγχάνει με αποδοτικό τρόπο βασικούς επιχειρηματικούς στόχους. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τέτοιους δείκτες για να αξιολογούν τον βαθμό επιτυχίας τους στην επίτευξη στόχων.
Είναι ένας δείκτης σχετικά με την απόδοση το οποίο χρησιμοποιείται για την αξιολόγηση της αποδοτικότητας μιας επένδυσης ή για τη σύγκριση της απόδοσης μιας σειράς διαφορετικών επενδύσεων. Επίσης μετρά το ποσό της απόδοσης μιας επένδυσης σε σχέση με το κόστος της. Υπολογίζεται διαιρώντας το κέρδος (απόδοση) της επένδυσης με το κόστος της.
Τρόπος υποβολής προσφορών για διαφημιστικό απόθεμα, το οποίο χρησιμοποιείται ως επί το πλείστον σε διαφημίσεις προβολής. Πρόκειται για έναν αυτοματοποιημένο τρόπο αγοράς και πώλησης διαφημιστικού αποθέματος ο οποίος, σε αντίθεση με τη μαζική αγορά και πώληση επισκεψιμότητας, προσφέρει μεγάλη ευελιξία.
Το SSP μπορεί να βοηθήσει τους εκδότες να πουλήσουν ψηφιακές εμφανίσεις διαφημίσεων σε αυτοματοποιημένες δημοπρασίες. Οι εκδότες μπορούν να πουλήσουν και να διαχειριστούν το αποθεματικό display, native ή βίντεο διαφημίσεων σε desktop, tablet και smartphone μέσω των SSP.
Δοκιμάστε την υπηρεσία μας χωρίς καμία δέσμευση και τα αποτελέσματα θα μιλήσουν από μόνα τους.
Σας προσφέρουμε 5€ bonus για να διαφημιστείτε στην πλατφόρμα μας δωρεάν.